KeerpuntBlues

Het zit er weer op. KeerpuntBlues 2023 gaat de boeken in als misschien wel de leukste editie tot nu toe. Gemist? Volgend jaar is er een nieuwe kans!

KeerpuntBlues mondt uit in een echt feestje

SPIJKERBOOR – Stichting Moor kijkt terug op een geslaagd Bluesfestival in café ’t Keerpunt in Spijkerboor.

,,Het was lekker druk. We hadden goede muziek van prachtige bands. En een heerlijke barbecue”, blikt Willem Dijkema van de stichting terug. ,,Het publiek had vanaf het begin veel aandacht voor de muzikanten. Deze speelden in een vol café. Het was echt een feestje. Vooral GG and the Cruisers van Henk de Ruiter uit Gieten maakten er na de barbecue een feest van.”

Het programma van KeerpuntBlues begon met Big Bo. Vervolgens traden The New American Farmers op. The Bluesdaddies verzorgden de muzikale omlijsting van de Bluesbarbecue. GG and the Cruisers en The Slow Moving Outlaws sloten het festival af. ,,Het was echt een lekker festival. Soms zeg je van het was leuk, maar tijdens deze editie was het echt een feestje”, zegt een tevreden Dijkema.

Bron: De Schakel